wtorek, 8 lutego 2011

spring

W powietrzu czuć już wiosnę.
Nawet kupiłam z tej okazji żonkile.

7 komentarzy:

  1. super pogoda dzisiaj była, tylko gdyby nie ten wiatr co to głowę chciał urwać ... ale lepsze to niż zimno, deszcz a nawet śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:38

    W Lidlu (sądząc po widoku z okna masz doń niedaleko) są też hiacynty, u mnie właśnie wiosennie zakwitły - tyle że w tv straszą rychłym powrotem zimy .

    mp

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, właśnie takie, jeszcze w pączkach. A dziś na spacerze zdecydowanie poczułam pierwsze tchnienie wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech mogłaby ta wiosna przyjść wcześniej. Nie obraziłabym się ;) Póki co dziś od rana padało i było nieprzyjemnie, (choć słońce świeciło).

    OdpowiedzUsuń
  5. mp - moje akurat z Auchan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kass - słońce to jednak coś :) u mnie wiał dziś za to przeraźliwie silny (i targający moje krótkie włosy) wiatr

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie bylo calkiem ladnie z rana, slonecznie i nawet cieplo, a wieczorem zrobilo sie bardzo zimno i wietrznie. No zima;))

    OdpowiedzUsuń