poniedziałek, 10 maja 2010

.

Wkurzają mnie ludzie i historie w ich głowach.

11 komentarzy:

  1. Mnie coraz częściej rownież...

    OdpowiedzUsuń
  2. taaa, ale internet to głównie same historie z głów...

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mawiał mój polonista: historie są z głowy, czyli z niczego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yo - rozbawiłeś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak nie z tematem mi się skojarzyło
    ponoć by dobrze wyjść na zdjęciu trzeba opowiadać oczami te historie z głowy
    widać w mojej głowie same niemądre historie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niemądre bo absurdalne czy bo głupie?

    mnie wkurzają tylko te terrorystyczne
    wymyślane żeby dowalić

    OdpowiedzUsuń
  7. YO fajnie to napisał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasper- absurdalne, ale może w absurdzie metoda na sens...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasper Glanz - myślę, że i jedno, i drugie

    OdpowiedzUsuń